Er zijn afspraken afgezegd door klanten, omdat ze andere prioriteiten moeten stellen i.v.m. Corona of omdat er regels zijn gesteld in verband met bezoek. Dat begrijpen we heel goed en we staan achter dat beleid.
We vinden klantcontact zeker in deze tijd belangrijk om te weten hoe het met u gaat en wat er speelt. Wellicht kunnen we daarbij helpen? Als alternatief maken we gebruik van moderne communicatiemiddelen, zodat we in contact kunnen blijven.
Telefoon en mail
De meest gebruikte vorm om met elkaar te communiceren, naast persoonlijke afspraken die even niet meer plaatsvinden, is via telefoon en mail. Alle klanten hebben het 06-nummer en mailadres van hun accountmanager. Dat verandert niet en is een goede manier om makkelijk en snel contact te hebben. Bent u de contactgegevens kwijt? Neem dan contact op met ons kantoor via 073 692 3939
Videoconferentie
Het alternatief op dit moment is om een videogesprek te hebben. Er zijn meerdere systemen die goed functioneren. Soms gebruiken we het systeem van onze klant of het systeem waar wij zelf veel mee werken. Dat is Meetings van Coligo. Een zeer gebruiksvriendelijke digitale oplossing.
Als wij het videogesprek regelen, nodigen we u uit voor het tijdstip van de meeting die we hebben afgesproken. We sturen u vooraf een mail met een link. Deze opent u in uw webbrowser (bij voorkeur Chrome) en door te klikken op de link heeft u een videoverbinding met uw accountmanager die als ‘host’ de bijeenkomst leidt. U hoort en ziet elkaar, waardoor het gevoel van een ‘face to face’ gesprek wordt ervaren.
Een meeting met meerdere mensen? Geen probleem! De anderen worden op dezelfde manier uitgenodigd en in de meeting toegelaten.
De ervaringen zijn tot nu toe goed. We merken dat videogesprekken nu veel wordt toegepast. Dat heeft invloed op de capaciteit van de internetverbinding en de cloudoplossing van Coligo.
Wat heeft u nodig?
Het enige wat u nodig heeft is een goede internet verbinding en een computer, laptop, iPad of smartphone met een camera en een microfoon. Wij hebben dan alleen uw mailadres nodig en de meeting wordt voor u georganiseerd. Heel makkelijk dus!
Een duurzame oplossing
Een videogesprek is een duurzame oplossing en voor nu in Coronatijd een perfect alternatief. We zijn echter van mening dat we deze oplossing vaker moeten gaan gebruiken. Het voorkomt dat we veel in de auto, trein of het vliegtuig zitten. Naast improductieve uren ook een enorme belasting voor het milieu. Dat is niet waar we voor staan. Een groot deel van onze dienstverlening kunnen we ook duurzaam via deze technologie regelen:
· Assessment
· Training
· Coaching
· Advies
Gaan we elkaar dan nog wel live ontmoeten? Natuurlijk. We zullen na Corona weer afspreken bij u op locatie maken. We willen zien en ervaren hoe uw organisatie en mensen opereren. Het gaat erom dat wij uw organisatie en mensen beter laten functioneren. Dan moeten we weten hoe de praktijk eruit ziet. We willen elkaar daarnaast kunnen begroeten, een hand geven, feliciteren, een schouderklop geven of troosten. Maar nu even niet live…
Meer informatie
Neem voor meer informatie nu contact met ons op: